and now?

Julen är över, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?
Visst, julstämningen kom några timmar innan timmslaget som berättade att årets höjdpunkt var över, men ändå, jag är riktigt nöjd och tänker inte rada upp allt jag fick. Ni skulle hinna bli 90 innan jag var klar då, bara för att jag har så schysst släkt.
Men blandannat, fick jag en dator som faktiskt är riktigt snygg, skärmen är en annan historia men jag ska få en ny har mamma lovat mej. Jens har just fixat internet och visat mej en hemlighet ni alla skulle dö för att få veta. Så jag är glad <3
Iallafall fick jag även pengar, allt ihop räknat är det 1700 kr plus ett present kort på bokia, 300 kronor där, det är behövligt, sen oxå 500 kronor på Jc.
Samt en massa andra saker. Joo, två viktiga saker är den underbara Tokio Hotel Caught on Camera DVD:n, och Eclipse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0