Deck the hall

Julstämningen har ännu inte återvänt.
Dagen har tillbringats i pyjamasen. Jag klev upp. Slöade mej igenom de tidigaste timmarna för att sedan hjälpa mammi med maten och städningen en aning.
Jag låg framför tv:n och har just varit så duktig att jag damsugit under min säng. Det är fan otroligt.
Jaja, sen har jag duschat. Och direkt jag kom ut ur duschen hoppade jag i en nytvättad pyjamas och sockarna jag fick i födelsedags present av Matilda <3
Vet ni ! Till maten idag skulle jag kila ner och hämta julmust i garaget.
Mamma har förvarnat mej om att hon inte köpt så många julklappar te mej igen därför att jag har fått en dyr, stor sak. Och där, stod en stor kartong som påminner om den jag lekte med för flera år sedan. Den från pappas bärbara dator. Och eftersom hon ofta sagt att hon ska köpa en till dator så Victor inte ska behöva bråka om den enda som finns, tror jag att jag har ganska stora själ att hoppas.
Jaa.. Jag vet inte.. vad ska jag mer säga?
Merry Christmas ! 


Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

God jul! :D

2008-12-24 @ 19:12:10
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0