Hey hey, I know that you like me

Tjosan sa!
Känner ni ibland att ni inte räcker till? Eller att någon ber er om för mycket? Nåja, det gör inte jag. Men däremot blir jag otroligt irriterad då folk (pappa) Till exempel ber mig klippa gräset. (Som jag hatar). Och då jag klippt färdigt, är det enda han gör att stå och klaga:
Åhh, du missade. Kolla därborta, ser det klart ut?
Liksom, jag har inge prolbem med att hälpa till, men om dem inte ens säger tack, utan bara klagar känns det inge roligt. Helene klagar jämt på att hon tycker att jag är otacksam och ingenting gör? Är det verkligen så ni som känner mig?
Gör jag ingenting hemma?
Kanske, jag vet inte vad som är normalt.

Nåja. På bilden har jag beslutat att göra en affisch för boken som äger mitt hjärta : Twilight. Chokerande va?
Jag ska göra första bokens framsida, med äpplet alltså, men istället för att skriva En omöjlig kärleks historia, Som det står på den svenska boken, ska jag skriva So the lion fell in love with the lamb. Intressant va?
Stefan säger att jag ska göra så mycket som möjligt annorlunda, men det är svårt för jag kommer förstöra den, men jag kanske ska lägga till bettet James ger henne och lite rinnade blod på höger armen? Vad sägs om det?

Jaja, jag sitter och äter, pasta och bacon, snabb middag typ. Konsert på torsdag någon gång någon stans, jag vet inte xD
Kom och titta !

Kommentarer
Postat av: Sofia Arvidsson

Svar: Haha jo exakt (;

2008-12-11 @ 21:24:43
URL: http://sofiaaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0