It's just a little bit too late

Hehe, vi vet väl alla att Elinh är seg och glöms som Doris?
Aa, det är hon iallafall, och det säger hon förlåt för.
Men det är mycket just nu, skolan, spelningar och sådant, jag fick veta idag att jag ska spela konsert på måndag och tisdag. Nåja, det kanske bara är jag som är otroligt seg, vem vet?
Jag har idag inte alls hängt med på NO:n, så förmodligen failar NO provet totalt.
Elinh och Josefine har idag tillbringat hela hålet till att komma på vad vi ska ha för tyska läxa nästa vecka då vi bestämmer helt själv :'D

Ska iväg och se Twilight, igen, ikväll med Tojfa. Stefan ska köpa ut biljetterna åt oss (A)

Jaja, nu äter jag pepparkakor och.. jaa

Kraam

Kommentarer
Postat av: Sofia Arvidsson

Maha, dina skor! :D Självklart måste du tycka det då -

2008-12-07 @ 17:37:34
URL: http://sofiaaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0