Like someone else

Staden med Tojfa idag. Vart inte mer än ett mål på Subland och en bok. Och Tojfa är ju lilla personen som skulle kunna tro på vem som helst som kom och sa "Hej jag är Gud, Make a wish" Så idag, då vi korsade torget kom det ur hennes mun: "Tänk om det kommer en komet och bränner sönder just oss två. Tänk om!" Och jag påstod att torget nog också skulle försvinna då, då kom det ur den otroligt IQ befriade lilla flickan. "Då gömmer vi oss inne i Cubus" Och hur långt ligger inte Cubus från torget? Bara typ två centimeter.
Nåja, hon är söt iallafall, och det kan man komma långt med. <3

Sedan gick vi skiljda vägar, jag gick någon minut försent och missade den jävla bussen, och sedan fick man vänta i en halvtimma bara för att man är så jävla rädd för pedofiler att man inte vågar gå hem själv. Jag kan försvara mej med att en i min parallel klass faktiskt nästan blev kidnappad av en pedofil. Så det så. Iallafall så, har jag inte gjort så mycket nu. Får jag som jag vill på Onsadg blir det Thaimat och redbull, medans Tojfa vill ha pizza. Vi får köra nå typ.. sten sax påse eller något.
Och sen så har jag bara suttit här och tinat bort, oh rodnat åt de fina kommentarerna man fick av Ellia. Den söta lilla krabaten skulle ge mej ett smeknamn, som sedan blev Polly, förklaringen var så enkel att :
"Jag gillar polly, och jag gillar dig. Och jag älskar micrade polly, och jag är säker på att jag gillar dig precis lika mycket om du är micrad med"

Sötast va?

Kommentarer
Postat av: Ellia

du är min polly och bara min <3 mihh

2009-01-04 @ 18:37:11
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0