Now I'm a fat house cat

Jag är fet!
Säg fan inte emot för jag är det. Och jag ska göra något emot det. Vad vet jag inte riktigt än, men jag ska allvarligt göra något, trots att jag vet att jag inte är bra på att göra saker jag vill. Om det inte handlar om att typ lägga sej och läsa. Det gör jag mer än gärna. Men allvarligt..
Jag skriver inte detta för att någon ska komma med kommentarer som "Åh du är inte fet" Eller så, för jag är det. Och med mitt självförtroende, så är det nog bäst om jag först litar på min egen instinkt. Visst, jag är inte lika fet som sakerna på tv:n som inte rest sej ur soffan på tio år, men nog fet för att Linnea Bergdal och hennes efterhänglsen ska ignorera mej. Missförstå mej inte. Jag är inte den sorten som bryr mej om vad människor omkring mej vill påstå om min existens. Men just när det kommer till den lilla överblonderade saken står jag inte ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0