Santa is coming tonight

Min julstämning är fortfarande på rymmet, och detta inlägg kommer bli kort
Victor skall nämligen strax ha datorn. Men iallafall. Vi hjälpa alla åt här hemma att städa och tillaga julmiddagen.  Och med de skillz jag har i köket kommer väl hela släkten bli matförgiftade? Iallafall, så jag plocka ihop lite i mitt rum som för tillfället faktiskt er lovande ut, det ligger noter över hela skrivbordet och bokhyllan är fylld av det mesta. Men det går snabbt att kasta in under sängen eller kanske gömma i någon låda.
Ska nog även kasta ihop en till sats knäck, jag och Victor gillar verkligen knäck och det finns inte så mycket kvar nu ska jag säga. Anyway, så.. ja..

Santa is coming tonight
And I want a car and I want a life
And I want a first class trip to Hawaii
I want a lifetime supply of skittles and slurpies and Eskimo pies
I want a DVD, a big screen TV
Just bring me things that I don't need

'Cuz now it's Christmas and I want everything
I just can't wait
Christmas, so don't stop spending
I want a million gifts, that's right
Don't forget my Christmas list tonight
'Cuz now it's Christmas



Mer kommer senare och i morgon, 
God jul alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0