This is me

Heeisan Hoppsan
Är hos Mami nu, var på begravning i fredags, älskar dig farfar <3
Igår var jag på middag hos Miriam som fyllde 15, vi åt något underligt, mexikanskt kött och pomfritts, riktigt gott faktiskt. Åh, jag suger verkligen på det här.. Iallafall tillbringade vi några ensamma minuter uppe i hennes sovrum. Där blandannat socker söta Amanda sjöng och Elinh filmade med mobilen.
Observera att kvalla suger. Hon sjunger jätte fint:

 


Visst är sötfickan duktig? Jag tycker det, och jag är ju viktigast i vårt solsystem (hoppas de flesta inser ironin)
Nåja, det var roligt den kvällen trots allt, trots att jag missade Thai maten dem andra beställde <3. Vi såg på Phantom of the opera, (stavning?) och ja.. det var väl det mesta. C var där, Amanda, Annika, och sedan två till jag inte visste vilka dem var, några i PSB typ.


Sötnosrna min <3
Nåja, ska på staden någon dag, förmodligen i morgon, köpa julklappar till M, S oh T, kanske F också, får se..

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0