Gothic

Morsning fyrvägskorsning
Jag måste få säga att jag nu blir jäcligt irriterad på min blogg design, ni ser väl alla det otrligt fula typsnittet som finns i menyn just nu, jag får verkligen inte bort det ! Sedan, om ni klickar på ett inlägg, försvinner texten för "senaste inlägg" osv. Jag måste verkligen göra något åt det.
Iallfall, jag har inte gjort något idag, suttit framför datorn hela dagen. Kalla mig nörd om ni vill. M vägrar att svara i telefon och T skulle till Lisa på kalas. S är i boden hos C och jag har tråkigt. Därför har jag suttit och läst igenom Ellias fic Gothic. Och jag måste säga, den kvinnan kan verkligen skriva. Orden som andra männskor använder, gör hon till det vackraste som finns. Ficen är verkligen ett bevis på att fler människor än Stephanie Meyer vet vad ordet "vampyr" verkligen står för. Många förknippar snabbt ordet med fantasy, människor med svart hår, huggtänder och fladdermöss. Ellia gör det verkligen till någonting annat, det är verkligen njutning att då läsa det hon skriver.
Den bör ni läsa. Ficen finns att läsa på hennes blogg här

Sedan har jag försökt börjat på en ny fic te mih, skrivit lite på Kaulitz Dottern och... inte speciellt mycket. Jag känner just nu ett otroligt törstande efter kall mjölk, men håller mig, sen ska jag strax gå ut med hunden och mata Kalle också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0