It smells like teen spirit

Förlåt för det dåliga avslutandet igår. Helene ville ha datorn och jag hann inte skriva klart.
Iallafall tänkte jag berätta om Game Night;en i jävre igår. I kust kyrkan sprang vi omkring och knarkade TV spel !?
Men roligt vare !
Vi spelade Giutar Hero (?), wii, Dansmatta, singstar. och ja, hade roligt ^^
Paulina kittlade mig så jag fick mega ont i magen och jag har det än ! *klaga*

Pappa och Charlie är i Jörn och fickar något med husvagnen, Helene är på Ikea med jobbet och Tojfa kommer om många timmar !
Lars i idol har just förstört min favorit låt. Den jäveln kan väl bara gå och dö!? Hur fan kan han tro att han kan klå Kurt Cobain!? Sitter och ser det nu, spelade in från igår, Kevin ska precis köra Livin on a prayer,  hoppas han inte förstör min andra favo låt. Bon Jovi is LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0