Livin' on a prayer

Tjosan hoppsan !
Jag fick efter en evighet igång min plåtburk till dator. Den piper som en tidsinställd bomb då man startar den skall ni veta. Jag sitter förtillfället och försöker knagla tyskan, det går verkligen inge vidare.
Matte prov på fredag. Kille me someone, please?

Jag har tråkigt i veckan, ring och underhåll mig. Fyll min helg med roliga aktiviterter eller bara ett skratt.
Ett gott skratt förlänger livet.
Jag kommer utan tvekan bli jäääävligt gamal enligt det ordspråket.
Ehh.. bara för att jag har jävligt tråkigt, inte får in de tyska jävla orden in i huvudet, och måste underhålla mig annars blir jag rastlös, så ska jag nog lägga mig och läsa. Sath loggade just ut den lilla... jag ville så gärna rolla. Jag missbrukar verkligen hennes ord, det är mitt knark. Joo !  På So:n idag snackade vi om droger.
Sture: Jag säger inte att ni inte får, det avgör ni själv ifall ni vill testa. Men jag råder er att vänta tills ni blivit äldre och vuxna, era kroppar växer ju fortfarande och det är så lätt att ni skadar någonting.
Våran lärare typ, uppmuntrar oss att testa droger och att alkohol är bra ibland.
Jaa, vad mer? Jag har fått ett nytt busskort, intressant va?
Intresse smurfarna hoppar av eutusiasm
Blir sepe irriterade på två stycken vissa, tänker inte nämna nå namn (Moa och Essy) skriver dem hej på msn, vänta tre sekunder, "Nej hon svarar inte, då vibbar vi henne"
SEPE Jobbigt, jag försöker faktiskt koncentrera mig på läxan och samtidigt snacka med folk som inte snackar om nå nödvändigt.
-.-
Jag tror jag kan läxan, vågar inte hoppas.
Låt det bära eller brista.
Nu ska jag som sagt läsa.. något. Vet inte vad än. Ska leta fram nå under bordet.
Puss och kraam.

// Elinh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0