Skip Class

Morsning fyrvägskorsning
Bara för att jag har så jävla ont i halsen, och förkyld, kommer jag inte vara med på idrotten idag. Tror jag. Och bara för att gårdagen var lång men ändå rätt skojsig. Stod i uppis med Mathilda Lundberg. Riktigt söt tös det ^^
Gustav och Adrian kom och irriterade oss, men nåja, dem var inte så farliga då inte Felix eller frej var med.
Iallafall ska jag traska iväg till plugget snart.
Skojsigt? Underhåll mig på mobilen, tack !
Men inte under SO:n  ! Då får Sture damp och tar ifrån mig BJ, alla vet att Elinhs bebis är BJ.
Hittat fyra böcker jag ska köpa, så, Elinh det är bara att börja spara slantarna, men det ska nog gå, får... spara allt, och typ, jobba extra.
Usch, nåja, fick ett SMS av Fiaa igår kväll typ klockan 12 om att Emmy var seg? Jag fattade inte riktigt det.
Men iallafall Robert Pattingson har skrivit på ett kontrakt om att han tänker göra två till twilight filmer, då New Moon och Eclipse lr vad den nu heter. Fjärde boken kommer ut i mars på svenska och kommer heta Så länge vi båda andas.
Det är snö och kallt ute, JB är död (och nej, nu snackar jag inte om Jonas Brothers utan min Mp3) Visserligen, skulle jag nog inte sörja så mycket om de där flua syskonen också skulle gå i KK lr liknande. Men nåja, så länge dem håller sig borta från MIIIG
Elinh is EGO
ca. 2500 sidor på en vecka, tusen mer än förra veckan. Allvarligt, jag börjar tro att jag snart inte har något liv. Men det är bra. Man lär sig mycket. Puss oh kram loosers !


Kommentarer
Postat av: Linnea lundberg :)

HejHej! Härligt elinh! 2500 sidor på en vecka!

Vi(mest du men) kommer spöa skiten ur 7C! ;p

2008-11-25 @ 18:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0