Someday

Gah !
Bläckbokstäverna är mitt knark och jag öppnar boken så fort jag kan. Så fort läraren vänder ryggen till mig far mina ögon efter text raderna. Då historien väljer en väg jag inte hade valt, får jag alltid samma tvångstanke att jag skall skriva min egen berättelse, ge den det lycklia slyt, den kärlek och de vägar jag önskar att jag hade. Men icke det. Idén tar hela tiden form i mitt huvud, men början kommer verkligen ut. Jag vill skriva min verson av Twilight, men det går verkligen inte. Visst kan det bero på att jag jämför mig med kvinnan vars bild hänger bland mina favorit böcker. Kanske för att jag har förstora förhoppningar om att jag skall klara det, att jag ska kunna skriva någonting jag blir mäkta nöjd med.
De blod som spillts.
Jag vill inte kopiera hennes historia, ändå älskar jag den storyn. Vampyrer och vassa tänder fyller min tillvaro.
Jag vet inte hur jag skulle överleva annars.
Jag kan knappt vänta tills den kommer på bio.

Vilket jag knappt behöver.
För folk som är intresserade, så tar det typ sextioelva år för mig att skriva ett inlägg, jag börja skriva, lägger det åt sidan och gör något annat, så, jag har kollat runt lite och nu fixat två biljetter te mig och Fia till förhandsvisningen av Twilight. Fan vad jag är lycklig nu!
Fiaa oxå (A)

Jag skall nog sätta mig och läsa nu. Mest för att ingen rolig är inne. Ta't inte illa upp Fiaa, men jag pratar om typ Sath, Tojfa lr Line xD
Någon att rolla med. Vart fan tog vårt roll egentligen vägen?
Hehe. Nu skalla jag, som sagt, läsa.
btw, någon som vet åldesgrnsen te filmen, har hört 15 men vet inte om det stämmer.

// Elinh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0