Some one watching over me

Hoppsan Heijsan

Goddagens färgglada undersåtare. Jag måste få till ägna ett par rader i denna intressanta blogg åt min otroligt *host* intelligenta plåtburk. Igår, mitt i rollet, insåg hon skiljnaden mellan en gay-porr tidning och en normal en. Sedan förstod hon inte hur en lesbisk tjej ofta inte tänder på vanligt hetro sex. Den idioten. Så söt hon var (A)
För övrigt gå min sega dator ännu segare. Det tar säkert en halvtimma att få upp ett fönster för Msn, så förvånas inte om jag svarar oerhört långsamt.
Skolan gick ovanligt trögt just idag. Kanske för att jag håller på att längta ihjäl mig efter filmen i morgon kväll. Kanske för att allt jag vill är att sova, läsa och dricka pepsi max. Vilket dem underligt nog inte säljer på skolan o.O
Då jag äntligten segat mig igenom skoldan, följer jag Matilda hem och är väldigt social med henne. Vi hamnar framför TV:n. Matilda ser på något program som verkade vara populärt då jesus var ung, och jag läste en bok jag verkligen inte förstod. Men vi kom framtill (efter ett tags diskutioner) att dem rymde, två ungar, eller, kring femton kanske det var. Stella och Gabriel hette dem typ och dem rympde från nå vi trodde var nå mentalsjukhus först, sedan något kristet skit, för de snackade om en bibel och Fader David. Nåja, jag fick en annan bok av Carin, hon sa att den nog skulle passa mig. Sedan, efter jag och Matilda spelat Sims och lyssnat igenom Mamma Mia skivan som vanligt så var det dags att passa bussen hem. Hela bussresan talade jag med Sofia A i telefon. Min telefon räkning lär inte bli låg denna månad heller.
Vi har bokat biljett till Emmy också te filmen. Det lär bli kul. Hon hatar mig iallafall inte och det känns bra. Nog för att vi inte är bästisar, men som sagt. Man växer ifrån varandra. Hon är ju trevligare än andra föredättingar man haft.
Jaja, efter att buss 4 stannat inne på knuten, gick jag in en snabb sväng på åhlens, inhandlade ännu en ny bok till min samling, en bok riktigt i min smak. Nämligen Syskonkärlek av Katarina Von Bredow. Mycket bra änså länge.
Nu har jag gjort tyskan, får lov att öva i morgon också man det ska nog med lite träning gå ska ni se. Engelskan är kvar men jag oh Matilda överväger att ta ett lättare förhör just denna vecka.
Ingen av oss har nämligen övat.
Så puss och kram fågelhålk, så hörs vi då tiderna försämras och böckerna tar slut i min hylla.

// Elinh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0