Smoke on the water

Tjingelling !
Hejsan hoppsan glada människor som gillar glass ! Okeej, det behöver du faktiskt inte göra för att läsa men ändå, glass är gått och nyttigt, låtsas vi som. Iallafall, jag vaknade tidigt i morse, kvart i nio. Under natten hade jag och S sagt liknande;
Jag : Vill du att jag ska väcka dig i morrn bitti då jag vaknar?
S : Mm.
Jag : Får jag hälla vatten över dig?
S : Mm
Jag : Allvarligt?
S : Mm
Så, sagt och gjort, kvart i nio kastade jag vatten på S ur min mycket vackra Hello Kitty vatten flaska jag fått av M i födelsedags present (som jag alltid har med kallt vatten bredvid sängen om jag behöver dricka. Jag är nämligen inte vidare duktig med glas då jag är trött). Jag frågade ifall hon ville ha med vatten då jag äntligen fått liv i henne, då mumlade hon tydligen Nej (jag hörde inte) så jag fortsatte kasta vatten på henne. Jag är säker på att hon älskar mig nu :'D
Så efter det, satt jag mig vid datorn ett tag medans hon sov. Jag vet att jag är sämsta vännen som finns men jag fick det för Fiaa. Så då fick jag tid att redigera lite och fixa här på bloggen. Den är ju inte klar än, ska fixa lite mer saker men än så länge är jag riktigt nöjd. Det finns små saker jag gärna skulle ändra men det blir bra med tiden. Vi åt frukost och fixade oss, sedan bar det ut i höst kylan med kamera och vovven. Jag visade henne bäcken och hon vart förälskad i fotomöjligheten där. Lilla älskling S, nästa gång ska jag visa dig ännu fler ställen som finns att fota på. Jaa, då vi frustit häcken av oss nog länge gick vi hem, på vägen hem inhandlade vi två Toblerone <3 Jag fick stå ute med Lilly då S sprang in och handlade,  En annan hund stod och skällde mot oss där vi väntade, så Lilly vart rädd och gömde sig bakom mina ben. Hunden som skällde lät skit ful. Typ som om du hickar starkt under vattnet! Jaja, sen gick vi hem, åt och åkte in till stan, för att lämna S så hennes mor kunde hämta henne. Jag for och hämtade min bas och en bok hos pappa. Blond som jag är glömde jag den andra boken jag borde haft med mig. Spelade Smoke on the Water på basen, komp, sen living on a prayer oxå. Älsk på den sången.
Nu sitter jag här och försöker skriva lite. Ljudet funkar inte på datan så alla ni andra kan avnjuta Bon Jovis utmärkta låt ! <3 puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0