Start of something new

Godmorgon folk.
E tillbaka här och skall rubba världen med mitt liv. De flesta som känner mig, känner även till min extrema beslutsångest, jag kan stå i flera timmar och välja hårfärg, eller tänka på iflal jag bör köpa det där linnet eller spara pengarna. Nu har jag bestämt mig att styra upp detta och försöka ta upp mitt liv igen. Du lever ju bara en gång, varför slösa bort det då? Men jag tänker även göra något bra med det. Detta är dagar jag aldrig får igen.
Men vem vet, kanske exicterar liv efter döden? Det är ingenting som inte säger att det kan göra det.

Jag har nu suttit och kollat igenom massa traileras för kommande filmen Twilight, Svenska boken Om jag kunde drömma, och jag måste få säga, JAG LÄNGTAR SOM FAN.



Visserligen är han som spelar Edward inte det minsta snygg, så som han verkar vara i filmen. Men men.. dessutom är boken Alltid bättre. Även min andra favorit bok Bläckhjärta (Inkheart) kommer inom kort på bio, 30 januari 09 säger en källa, vet inte om det stämmer men hoppas det, det är ju inte så länge dit. Tänk vilken lyckansost jag är. Men jag slår vad om att de inte överträffar böckerna. Förtillfället läser jag om Bläckmagi, och ska förhoppningsvis få hämta min lilla andra skönhet Bläckdöd senare på bibblan idag <3 detta är kärlek !

Senare idag kommer S.a, min lilla älskling. Vi skall fota. Det har jag redan bestämt. Men snart ska jag se på tv, läsa och försöka fixa i ordning mig. <3

                    

Kommentarer
Postat av: Elin S

OOOOO SERIÖST ELINH!!! Du har räddat mitt liv :'D Utan dig hade jag aldrig sett att twilight kommer ut på film :'o <3 Älska boken , längtar massa tilss 3:an kommer ut<3

2008-10-29 @ 16:26:46
Postat av: S a r a

Sötaste Fia :)

2008-10-29 @ 16:56:05
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Elinh

Svar till ElinS: Sötaste lilla Elin ! Trean finns redan som bok. Alla böcker har kommit ut. Tredje boken är Ljudet av ditt hjärta och finns att köpa på Bokia i gallerian för 199 kr ^^ Fjärde boken finns än så länge endast på engelska och femte boken kommer inte tryckas pågrund av att ett förlag släppte ut den innan den var färdig granskade eller nå och därför får hon inte trycka den nu.

2008-10-29 @ 18:17:23
Postat av: Majabaja! :*

åh, jag vill se filmen. >:

2008-11-23 @ 23:29:26
URL: http://failedwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0