Coach said!

Hockey igår kväll oh kuta te skoolan i morse i sista minuten.
Jao, stod i kiosken i går på brorsans match. Undrar ni så förlorade dem men bullarna jag sålde var goda. Jao, och i morse vart det brådis då jag inte hittade min tyska mapp, sjävklart drabbades Eva av det där "Åh Elinh du suger på tyska" hon har något allvarligt emot mej, för hon påpekar saker som... inte ens hörs, som hon inte påpekar på andra, och jag vet inte om det är så att hon har högre krav på mej, eller att hon bara har något hos mej hon inte gillar.


Ska göra tyskan, sen så ska jag.. eller ja, jag ska försöka få Sandra att skicka glosorna, eftersom jag måste ha min pärm hos papi, hittar den inte >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0