Thanks for the memories

Elinh är duktig
Jag har typ.. städat, hängt upp affischer, rensat min kalender och gjort tyskan idag. Duktig Elinh va? var förbi hos papi efter skolan för att hämta tyskan som jag varit duktig och glömt där. Fatta om Eva vart arg då jag kom till lektionen utan böcker igår? Snart ska jag lägga mej, bara för att jag är så jävla trött på mornarna och det är jobbigt att komma försent. Så..

Bara kolla vad duktig jag var på att rensa min fina lilla nötta kalender.
Håller på att skriva hela mitt schema på varenda jävla vecka för att slippa tappa bort den där lilla plast biten hela tiden.
Annars har väl inte så mycket hänt?
Så jag ska inte trötta ut er.
Kyss&&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0