Bad day

Min statestik visar inte de flesta besökarna kan jag säga, men nog är det några, men egentligen bryr jag mej nog inte. För igår kväll låg jag och tänkte så hårt så att det kändes som om hela kraniumet sprack, på vad jag gjort förra sommaren, eller något liknande. Så på något sätt ska jag försöka.. antekna, eller liknande vad jag gör varje dag, för att inte tappa tråden helt. Som en vän sa Att glömma är som att tappa ett finger, vetenskapen av att det alltid suttit där.

Iallafall börjar vårt nya jävla schema gälla idag. Och så duktiga som våra lärare är, så har de satt tiderna precis på klockslaget då min buss går. Och det finns inte en chans att jag hinner springa upp till skåpet dem råkar vara högst upp i hela skolbyggnaden, och sedan ner till bussen. Chansen att jag hinner är nästan längre än min brors IQ..
Påtal om bussen så hittar inte jag mitt busskort o.O
Nåja, jag hoppas på att det ligger hos papi. Så får jag betala den sura tanten i dag.
Dagen är uppbydds så, Svenska, so, engelska, och bild.
Stefan (bild) är den enda bra läraren vi har kan jag säga er. Kanske är det för att jag gillar det ämnet mest också? Eller bara för att han skrattar med en så fort man gör fel, istället för att bara skaka på huvudet och säga "Nej" såsom Eva?
Nåja, jag skall försöka fåtag i Marita, och sedan... Jonas.
Tyskan måste göras, samt SO, No och engelskan.
Jag är verkligen en liten slarver som kastar ihop läxan kvällen innan, fyfan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0