Don't blame me

Ja, ursäkta.
Jag är seg. och av samma jävla andledning kommer jag här nu, med samma jävla ursäkt.
Min dator hos pappa är som sagt segare än klassens killar tillsammans. Och i veckan har den laggat ännu mer på köpet.Så nu sitter jag på bibblan, väntar på bussen och skriver detta. Jävla jobbig dag. Men något som definitivt hamnar på plus sidan är den där lilla detaljen att Karin var så snäll och sket i engelska förhöret. Det var som snällt. Sedan slöjd. Och som alla andra gånger, sitter jag och Larice på ett bord och går igenom låtlistan på BJ, med några killar som också saknar liv och uppmärksamhet.
Jag försöker skriva lite på De blod som spillt och har ni riktigt otur kanske ni måste dras med några delar? Som för att kolla ifall den är duglig?
Så... mer kommer nog i morgon, av den enkla anledningen att jag inte vill bråka med datorn. Och i morrn far jag nog till mami.
Så. Puss. Och föresten! Har ni tråkig i helgen, hör av er !

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är utmanad på min blogg!

2009-01-30 @ 20:03:26
URL: http://beatricc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0