Don't fly away

Obokad
Planerna vart ändrade, vilket betyder att vi åker till IKEA i morgon, så har du tråkigt kan du gärna slå en pling kanske vi leker?
Jag sitter fortfarande i en urtvättad Tokio Hotel tröja och mjukis byxor med tofflorna på fötterna, trots att jag vaknade kring åtta i morse.
Hur jag ser på dagen just nu är att jag nog skall tillbringa lite tid med mina läxor och försöka få fart på dem, eftersom jag antar att jag ligger efter, i både Kemin och SO:n. Innan jul hade vi Kemi prov som jag inte gjort, pågrund av att jag var sjuk. Och nu kommer jag knappt ihåg vad det handlade om. Joo, sura och basiska ämnen och lösningar, men mer minns jag knappt. Så vi får hoppas att Lena inte ber mej göra det nu.

Så.. ja jag ska inte tråka ut er, utan ska istället bara...
Ja, kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0