Heaven

Mina fötter gör ont.
Det känns som om jag inte gjort annat än gått. Det har jag kanske oxå. Men Jag provsatt nog i varenda soffa och stol som stod framme. Och inget vettit hamnade egentligen i vagnen. En bäddmadrass till min nya säng som kommer i morgon fick jag tag i. Självklart fick mamma betala den. Sedan lyckades jag fjäska till mej några nya matskålar till Kalle då vi sprang in på djurmagasinet. Till Lily blev det en gummi anka som för en gångs skull inte piper, men hund jäveln är livrädd för den färggranna gummi leksaken.
Jag hittade mina älskade lakrisar på Candy world. Så så fet som jag är köpte jag två lådor. Men dem är hur goda som helst.
Jag har smsar mer eller mindre hela dagen med olika människor, så morfar nästan blev irriterad och ville ta ifrån mej BJ.
Jo, Candy world <3

Paradiset eller?
Hello Kitty, och det där var inte ens allt o.O
Men morsan ville inte betala det åt mej ._.

Kommentarer
Postat av: Elin

Elinh elinh elinh D: Nästa gång du är i hpda ska du INTE gå in på djurmagasinet D: Min morfar råkar ha allt dubbelt så billigt som där (A) (och dte är faktiskt sant XD).

Du är inte fet btw ._.

2009-01-26 @ 18:56:30
URL: http://dampbapelsin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0