This ain't a song

Dem minuterna mellan svenskan och matten, dem som man offtas tjattrar ut med C:arna i uppis, tillbringade vi uppe på E plan istället idag. Vi hade kanon med våra vackra mobilen, slog på en låt, och sedan sekunden efter slog den andra på samma låt. Jävlar vad vackert det lät skall jag säga er. Speciellt med Poison.

Väl hemma på Djupviken så gör jag det vanliga, lämnar dörren ner till mitt rum öppen, och då man kommer ner har lillebror tömt ett vattenglas mitt i sängen, och sedan sprungit och gömt sej under täcket. Inte för att hans gömställe var så vidare bra, så...

Line har just skrivit en fic som gick rakt in i hjärtat. Och jag måste få tipsa om den. THF, Florian har skrivit Danny. LÄS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0