Watching the stars

Imorgon kring sju på morgonen kommer Sofia, så redan nu ska jag bädda i ordning
madrassen så att vi kan sova några timmar efter att hon kommit oxå.
Så, det ska nog bli bra. Jag har fått Twilight btw nu, men det verkar vara jätte segt att starta den o.O Ska testa sen.
Ja. Jag har inte gjort något idag, verkligen inte ett skit.
Så jag vet inte riktigt vad jag skall skriva. Men kan informera de stackarna som tvingas dras med mej, att jag klev upp i morse, durschade, såg på tv med Helene. Eller ja, Helene låg och såg på High School Musical 2, och i brist på något roligare så satt jag mej och såg också. Sedan har jag typ.. inte gjort speciellt mycket. Lyssnat på musik och läst.



nu sitter jag och rollar med Sath, och gud ni vill inte veta vad som skrivs innanför de blåa linjerna.

Aja, jag ska inte tråka ut er mer. Som sagt. I morgon kommer Fiaa, vi far te pappi och passar lillebror medans de andra är på hockey, och sen så.. vet jag inte mer. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0