And that was when she started screaming

Så för att komma igång nu, så måste jag få tipsa om en suverän låt.
Jag har länge lyssnat på Nickelback, men inte speciellt aktivt, jag har gillat någon låt då och då, men för ett tag sedan fick jag upp ögonen på riktigt och insåg att det faktiskt var ett riiiktigt bra band. Så här ska ni nu lyssna på deras låt Animals.
Den är riktigt bra.

För övrigt ska nog Elinh snart krypa till kojs och fokusera på att få några timmars sömn. Jag har börjat kliva upp riktigt tidigt nu för tiden, och då blir jag så jävla tjurig har jag märkt. Och i morgon kommer Carro kanske, så då vill man inte vara tjurig.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh Nickelback äger. Själv gillar jag inte animals men Heroes, Far away och en massa andra är väldigt hörvärda ^^

2009-03-08 @ 00:40:19
URL: http://perfectionisboring.blogg.se/
Postat av: Ida

grym header! Jag får typ rysningar varje gång jag hör "like frankie said, I did it my way" :D

Och förresten så måste jag lägga till att Animals är typ min favoritlåt, älskar den!



CantFindTheMonsoon @ thf

2009-03-08 @ 15:58:37
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0