New start of something old?

Tjenare.
Jag funderar ärligt talat på att skaffa en ny blogg, bara för att jag hatar det faktum att min heter så fult som Elinh Luundberg, fråga de som känner mej, jag hatar verkligen mitt namn. Så jag hoppas att jag får med mej läsare ifall jag bestämmer mej att göra en ny? Hade tänkt på namndet Oriva? Eftersom favo flickan heter Quiyew Karisma Blue, och mitt namn vart Oriva Jacqueline Polly White? Så.. ja jag tror jag ska göra det. Länkar i såfall och ni kommer känna igen er, eftersom jag förmodligen kommer ta med mej designen? Det enda jag surar över att hela arkivet försvinner, men jag får väl ha detta som en liten extra blogg. Och snälla ni! Jag ser ju att ni är inne och kollar? Kan ni inte kommentera? Iallafall ett litet hej?
Det värsta man kan göra mot en annan människa är att låtsas att man inte ser den. - eh, jag läste det i en bok. Så.. snälla kommentera så jag vet att ni finns där.


Kommentarer
Postat av: Stine Sophie<3

Søt blogg :-)

2010-04-03 @ 11:43:42
URL: http://luundberg.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0