Instant karma's gonna get you

Ibland är jag rätt seg, eller rätt ofta faktiskt. I dag var en sån dag då jag verkligen varken kunde tänka eller prata utan att det lät som som jag stod på huvudet. Jag och Matilda kunde verkligen inte tänka då vi skulle försök stava Tanegtsbordshumor är det konstigt eller är vi helt normala? Normala kanske vi inte är. Det står för genomsnittlig och orginell. Så.. Nåja. Jag tänker inte tjata ut er. Men dagen har varit så jävla soft, så jag vill ha alla fredagar såhär.
Halv nio samlades vi i klassrummet D6 och runt där skickades då skålar med frukt och godis, hur mycket man ville fick man ta och vi fetade på oss så ett tag innan vi sedan förflyttade ut hela skolan i sporthallen. Oskönt som fan satt vi ihopträngda på en madrass massa tjejer, men nåja. Vi såg rätt bra. Julspexet inleddes med fyra killar som dansade, i röda kjolar med vitt fluff i kanterna, bh och jävligt håriga men.
TYp strippsteg till låten Jingelbells rock.
Har ni sett Lindsay Lohans film Mean Girl så kan ni nog se det franför er.
Oklandrigt var det. Anna och Fredrik var värdar och jätte fina. Innan det fortsatte. Vinnare i årets, och hortlax mästerskapet utnämdes och sedan om Elin och Linnea in oh pratade på som de drickande tjejerna i fredag hela veckan.
"Oh shit, alltså alla stirrar på oss. PiNSAMT ! Var ér vi? Oh kolla vilken full gubbe, som en fågel gubbe, kanske en kråka, ellerk en skata, eller någon annan fågel. Det var en man som visade oss hit, så kollade han på oss och vi kollade på han och han bara tittade bort ! Asså shit, alla stirrar på oss. PiNSAMT!"
Alla skrattade åt de tajts beklädda tjejerna som såg ut att komma direkt från ett pyjamasparty.
Nåja, Anna W och Fredrik sjön sedan. This is me ur Camp Rock, och som jag alltid sagt, dem två kan verkligen sjunga.

Asså nu har jag tråkigt och inge mer att skriva. Jo min gröt smakade piss och jag kan inte andas genom näsan. Jag pappa och Victor sa senare och kolla på skoterhjälmar, och sedan ska vi och äta på stadshotellet med mamma.
puss så länge
btw, gratis sms så smsa nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0