So what?

Ja, jag är en av de där sega personerna !
Men jag tycker jag har varit duktig nu, jag har startat upp min tröga lilla dator. Eller, ja... pappa hade kollat nå på den precis innan jag kom och lämnat den på, så jag har väl inte startat den. Nåja. Internet laggar, därför kommer jag få skriva följande inlägg flera gånger slår jag vad om.

9 dagar kvar till vår kära jul afton, igår klädde Helene och Charlie granen. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Det måste fixas men inte just nu. Jag sitter här, iklädd pyamas tröja och jeans. Har inte orkat dra på mig någon tröja än. Men det skall jag göra, har bara lite besluts ångest.

Jag är snorig, som fan och kan knapt andas genom näsan. Inte alls roligt No prov på onsdag, måste typ rå plugga för jag kan absolut ingenting >.<

Joo kolla vad Elinh hitta som Elinh vill ha som Elinh troligtvis ska få?

Limited Edition Fanpack

Deluxe Digipak (2 DVD)

DVD 1: History - The very best of Tokio Hotel TV

DVD 2: Future - The road to the new Album

+ Exclusive poster and a 24-page booklet with pictures

+ Exclusive T-Shirt (Small)

Vackert va?

Nu ska jag klä på mig, ha't bra tills senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0