Sometimes, I may need you help

Gott nytt år allihopa

Just nu sitter jag nersjunken med datorn i knät, Tojfa sitter begraven i en bok. egentligen försöker vi skapa en samspelt historia mellan Beatrice och Tom, men vidare går det ju inte då detta är andra gången jag skriver om detta inlägg efter att det försvann. Iallafall, så har vi tidigare under dagen lekt missanpassade, inte för att vi behöver leka så mycket då.



Haft Harry Potter maraton. Visserligen gick det inte vidare bra. Första filmen låg vi klistrade framför och Tojfa nöp hårt i min hand både då dem besökte mörka skogen och då Voldermort kom. Andra filmen hittade vi inte. Den hade rymt. Trean orkade ingen av oss bry oss särskilt mycket om. Utan vi lekte lite då och fotade varandra då vi dansade vals med bara luften och käkade glass.

IQ ungen vi alla känner, vidare döpt till Tojfa, påstod tidigare då vi rundade huset att Voldermort var ute efter henne. Så här lät det typ:

Tojfa : Tänk om Voldermort kommer och kidnappar mej?!
Elinh : Jag tror inte det.
Tojfa : Nej, då kommer Edward och räddar mej!

Någon måste ta av henne böckerna och förklara att de karaktärerna inte finns !
Nåja, nu ska jag läsa vidare om den femton åriga mamman Jessica.
Puss och kram, mer kmr kanske senare.
GOTT NYTT ÅR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0