Just a littel bit to late

Jag är ledsen hjärtebarn..
Att jag är en sån dålig uppdaterare, det är ingen nyhet tro mig! Jag är mer eller mindre oduglig på då det gäller att hålla tider och uppdatera. Men veckan har varit så otrolig stressig. Här kommer en kort sammanfattning:

Måndag : Pluggat hemma hos matte från 14.00 till 19.00 på so provet jag helt klart kommer faila totalt på. Jag tror jag har viss grepp om hur sparta uppfostrade sina pojkar, eller vilka årtal Alexander den store levde på.

Tisdag: Sen hemkomst efter skolan. Läste igenom So:n med far, han kan verkligen ingenting. Helene påpekade att Alby var som en grekisk koloni när jag förklarade om sådant. Looka lite tv och sedan natti natti efter en varm dusch.
Usch vatten

Onsdag: Hem till matte plugga, vilket jag gjorde ett tag innan vi var och handlade åt Anna, sedan fördröjde vi tiden med att spela The Sims. Barnsligt hur uppjagade vi kan bli av ett tv spel. Hoppar upp och ner och skriker som fan då vi får en viruell befodran. (Tojfa kan försäkra er)


Nu sitter jag hos mormor och har inte vidare mycket tid eftersom jag skall upp i morgon. Morfar är någonsans så mormor ville att jag skulle komma. Hon behöver hjälp med att hitta rätt shampoo så håret inte badar i solkräm - igen.
Sovgott små sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0