My own pice of art

Tjingelingeling
Jag var inge vidare på att hålla mitt löfte om att börja uppdatera oftare va?
Nåja, nån gång då och då... Jag är inte den bästa men absolut den smartaste, skulle ni ha sett mig och Linnéa på matten idag hade ni förstått hur insatta vi är i att klara skolan.
Istället för att räkna ekvationer där 251 är svaret i varje tal, satt vi och dansade till Coldplay's låt Viva La Vida. Säkert fem gånger i rad lystnade vi till den låten på hennes Mp3 från stenåldern. Helt antik är den. Ja, vi såg klart Troja idag på So:n, och Lisa, för en gångs skull, lyssna på mig. Brad Pitt är inte snygg!
Nu har just Tojfa loggat in. Grattis till den lilla muppen. Jag sitter och dricker något billig verson av hallonsoda och tuggar på hårde skummtomtar, vilken mysig fredagskväll va?

Jag har skrivit några delar på något, jag inte vet om det blev helt failat eller inte... Men vi får se, det kan komma ut här.. om ett tag.. kanske..

Aja. Jag är mätt eftersom morsan tvingade i mig mat, och påstår sen att jag måste träna för jag äter så mycket. Och jag menar verkligen TVINGADE i mig mat. Jag har försökt mig på Essys blogg idag. Inte såå ånöjd men ni kan ju kika här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0