Trick or treat..

Glad halloweeeen!

Dagen har jag, inte gjort speciellt mycket av. Mor klagar på att hon tycker jag äter för mycket, alltid roligt att höra man är fet *ironi* Jag är faktiskt jämnviktig med min längd ! Så det så! Typ, väger lite mindre. (Ja det ville ni alla veta!)
Jag har varit och pillat lite förmycket i kodmallarna, så allting rasade ihop och därför har jag i morse varit in på Fiaas och kopierat alla hennes mallar för att sedan sno dem och bara göra om dem till mina. (:
Praktiskt. Jag hade faktiskt hennes design från första början så ^^
Föresten, någon som vet hur det egentligen är, mor säger att det är idag man skall gå bus eller god, och Anna säger att det är i morgon. Hur är det ?
Någon som vet? Ja, iallafall har jag varit hos M idag, T var oxå där så det var roligt. Vi spelade Shrek 2 på xbox. Jävlar hur många gånger vi fick börja om tes vi klarade banorna xD Sen for T (Som för övrigt klarade mest) och jag och M spelade då Mastermind. Jag klådde henne först sen vann hon, endast för att jag hjälpte henne (:
Snart ska jag se Idol med mamma. Knarka godis men man hinner bara ta en innan mamma "Nej Elinh nu räcker det!"
Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0