Gotta be somebody for me

Jag lovade nog att skriva i morse, men på något sätt växte jag fast i sängens sköna madrass och masade mej inte upp föränn typ en halvtimma innan jag var tvungen att gå, resultatet av det var att jag kom te skolan lite lost, efter att ha slängt i mej frukosten och borstat tänderna så snabbt jag kunde.
Nu har mamma tvingat mej te Mormor oh morfar. Hon ska tydligen vara borta sent ikväll och tydligen är man en förliten liten snart-fjorton åring för att vara hemma några timmar själv. Det är ju inte så att jag verkligen inte kan laga mat åt mej själv. Jag liksom.. kan ju, men det blir inte speciellt gott om man säger så. Och.. det är heller inte helt smärt fritt eller kanske.. brandlarmet går ofta igång.
iallafall hatar jag skolan. Speciellt lektionerna. Men lunchen kommer strax efter. Den har en förmåga att smaka som.. jag vet inte vad, och varje dag blire bara äckligare och äckligare. Klassråd fördröjde första timmen, sedan NO där jag inte fick vidare mycket gjort. Eller jag, Frida och Sofia satt och tittade på intressanta bilder på hur nässeldjur parar sej. Sedan inte så mycket. För att få mer gjort skall vi få skippa lektionen i morgon bitti för att sitta hemma och plugga. Hur kommer det gå för tre yrrhönor som oss?

Natalie kommer förhoppningsvis snart, skall hem till henne och byta vackra samlar föremål med världens bästa band mot en skrattretande låg summa. Natta låter mej inte betala mej. Det är iallafall några th affischer, två t-shirtar, och en tidning. Allt det för femtio kronor och några klubbor. Men eftersom jag under dagens lopp inte haft tid att införskaffa några klubbor, ska hon få tjugo kronor extra att handla klubbor för (: Det får hon inte säga emot.

Engelskan och tyskan är ett problem just nu, Jag kan.. typ två tredje delar av engelskan som vi har förhör på i morgon, och de jävla sidorna jag skulle ha gjort med tyskan, låt oss säga att dem är ogjorda till 100 % och ska lämnas in i morgon. Ska flörta lite med tjejerna, få dem att göra NO:n medans jag försöker kasta ihop sidorna. Kanske kan jag få rätta dem själv på lektionen innan Eva ser dem?
Jaja. Jag har inte vidare mer att skriva nu. Slår en komet ner senare kommer jag låta er veta det.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0