Morning sunshine

Klockan 07.10 ringer Sofia.
Så då måste man kila upp och släppa in henne ihuset samtidigt som
hunden får fnatt och väcker varenda människa. Vi försöker prata. Men
hon är den enda som orkar hålla ögonen öppna, då tränger vi ihop oss
i min 90 cm bädd, och ja, det är ju inte så mysigt då hon sitter med laptopen
iknät och ser på film, och jag försöker sova. Tillslut somnar vibåda. Men då
hon på en madrass, och jag i sängen *Känna sej elak*
Iallafall vaknade jag, kring kvart i ett, och nu sitter jag här. Till min förtjusning
var Sath inne direkt jag loggade in, och nu vill jag knappt väcka Fiaa.
Men Sath loggade ut den lilla saken   -.-
Nåja.
Mer kommer ikväll kanske då Charlie sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0