Some days I pray for soul

Jao, jag ska fixa iordning på allting. Men jag skall försöka tigga till mej lite av bilderna och och Frida fotade på onsdagskursen. Dem ligger nämligen på hennes kamera, och då kan jag inte göra speciellt mycket.
Idag sitter Elinh hemma och är sjuk. Mår illa och.. ja, mår väldigt illa, men jag är alldeles för pigg för att sova, har ingenting att läsa och såg twilight tre gånger om igår, har därför ingen lust att slå på den nu igen. Hunden ligger och tar upp hela sängen dessutom.
Kanske ska jag passa på att städa ihop i mitt rum lite? Jag måste föresten städa ordentligt hos pappa också i helgen. Det ser ut som en klädbobaderad svinstia med böcker som rasar från hyllor och bord. Pappa har lovar att vi ska göra om. Men just nu är det illaluktande gubbar där uppe som håller på att bygga om hela tvättstugan. Och då vågar jag inte gå upp utan håller mej nere hos mej. Fan jag måste skaffa mej en toalett här nere!  Föresten, måste jag bara få säga att de senaste meningarna vart lite wierd, men så här. Eftersom gubbarna är där, vågar jag inte vara hos pappa och nu sitter jag därför hemma hos mami.
En ny del på KD skall snart komma ut, har jag bestämt men jag har så otroligt få läsare. Är du medlem på thf kan du gärna få klicka in och kommentera?
Dessutom är jag mer eller mindre över lycklig, eftersom mamma har lovat mej en ny säng (: Min gamla är hur smal som helst, vilket gör att det nästan är omöjligt att sova i den då hunden är fet som en flakmoped.

Jaja, mer kommer sen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0