U can't read my poker face

Jag vet, jag är seg på att uppdatera. Men ibland försvinner det roliga i att blogga om allt och inget då man loggar in och ser att något fult letat sej in i menyn och märka, aha, jag kan inte göra något åt det. Jag har förstökt ta en helt ny mall, men det fungerar inte. Så jag ska höra vad det kan vara för fel.
Nåja. Nu sitter jag här, kom just hem efter ett långt försök att släppa ut något jävla vatten i Lara Croft. Vilket inte gick vidare bra då hela Mattes familj + Annalena satt i soffan. Vi försökte komma på hur vi skulle göra i säkert en halv timma innan vi satt oss och såg klart sista tiden av Körslaget. Jag är helt ledig i morgon, så slå en ping kanske vi kan leka?
Fast mobilen ligger nog fortfarande och laddar hos mormor ifall morfar inte tagit ur den. Glömde nämligen där igår.

Skall lägga mej och läsa senare, och ja..
Jag har BTW, fått mina böcker
Så i veckan blire läsa av. 
Nåja, nu kännar jag mej tom, eller, inte bokstavligt talat eftersom jag och Matte fetat oss med chips och godis hela kvällen. Tojfa var oxå där för ett tag, och satt och var allmänt underlig. Jag älskar verkligen mina idioter till vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0