Would you know my name?

Tojfa lämnade mej. Nej nej men jag har haft trevligt idag, även om jag misstänker att Tojfa inte hade lika roligt då jag makade på henne min skopåse så fort jag skulle prova något.
Jag vet att jag bör städa, men det går inte bra av någon anledning, nåja, jag ska göra ett till försök.
Iallafall så inhandlade jag på stan ett par skor, samt en jacka.

Känner mej nog otroligt... jag vet inte, vill inte säga något dumt men jag gillar dem?
Är jag helt blind eller är det något att ha?
Imorgon blir det troligtvis IKEA, det är väl ingenting att se fram emot, eftersom Mormor var tredje minut försöker prata med mej, bara för att jag inte pladdrar på en som stucken pratkvarn. Tänker snatta med mej broders hörlurar samt iPoden som ligger därborta i hyllan och inte gör någon större nytta för tillfället. Sen ska jag låta mamma feta mej, och springa in på godis huset. Gotti.

Iallafall, så har jag inte mycket mer att skriva, nu på kvällen gäller
1. Städa
2. Duscha
3. Plugga So


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0