But you know all the right to say

Just nu försöker Elinh här skruva isär det där jävla skrivbordet jag hatat ändå sedan jag fick in det i mitt jävla rum. Sängen står på sniskan och jag sitter på mitt nattuksbord med datorn i knät. jag ska försöka få någon ordning på vad som händer här inne, (för er som inte vet, är jag ifull färd med att måla om mitt rum, eller ja, det vill säga så fort papi vill sätta upp dem där gips skivorna på väggarna? Det skulle han ha gjort i fredags. Men dem har inte kommit upp än, förhoppningsvis kanske jag kan tvinga honom till att få upp dem och spakla medans jag är i skolan i morgon? Så att jag kan måla då jag kommer hem ?

Iallafall spelas nu The Red Jumpsuit Apparatus underbara låt Damn Regret. Lyssna på den ni, så kommer mer senare, då jag fått någon ordning här inne.. och på min ryggrad som nu verkar helt sned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0