Lingonris & Lovikka vantar

Förlåt Sandra, du har rätt.
Det är bara jag som tänkt konstigt, på fredag är det, och jag är dum i huvudet (a)
Iallafall så har jag färgat håret, slänger in en bild här.
Den är typ helt oredigerad om man pratar om färgen, har inte ändrat något på den så jag vart grymt nöjd om jag får säga det själv.
Idag händer inte så mycket, vet ärligt talat inget, jag var så snäll mot Kajsa igår och sket i CSI för att rolla med henne, visserligen så spelade jag in det men det behöver man väl inte nämna?
Jag är almänt trött och ska nog fixa en ny design, koka choklad och sedan sova. Jag har blivit beroende av O'boy, märks det? Förr hatade jag det. Eller, inte precis hatade, men jag drack hellre te. Men kall o'boy gillar jag inte. Den måste vara varm, och där med bastuhörseln. !
Men slå en pling, kanske du förgyller min dag?

Ska föresten också läsa igenom det nya kapitlet av WADOBG, det har jag inte hunnit än.. och.. jo! För er som undrar jag jag just fått nya fina lovikka vantar av mormor, röda och fina och luktar gott. Tack tack mormor.
Jag ska nog dra på stan någon dag? Följa med någon? Jag är uuuttråkad och använer nu er för att slösa tid. Hänn lät lite fel, men what ever.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Sassa

vad fiin du vart! <3

2009-03-03 @ 17:10:13
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha nej här är det barmark! Så skönt :) Var 6 grader varmt idag med! :)

2009-03-03 @ 19:05:24
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0