Tomt !?

Av risk att låta helt psyko så måste jag få skriva av mej nu.
Jag mår inte riktigt bra. Det är inga konstiga saker som plågar min hjärna, eller jo, på sätt och vis.
Utan att överdriva känns det som om jag just nu vaknat upp från en dröm som pågått så länge att jag knappt kommer ihåg gårdagen. Jag måste fråga dej Matte ifall du är så vacker och läser detta, vi var på stan idag? Right? Jag köpte Paulinas present, och ett armband? För jag sitter nu med en silvrig kedja med en berlock med ordet auth på, och jag är nästan rädd för jag kommer inte ihåg något. Ingenting. Jo, jag kommer ihåg att jag och matilda åt nybakta bullar som Anna gjort. Två stycken var och lämnade den sista på fatet. Sedan åkte vi in till stan. Där kommer jag inte ihåg något. Joo något om att vi vart stående länge vid korsningen bekom Coop, och Matte tyckte att det var irriterande. Därifrån, tills sunes är det helt svart. Vi kan lika gärna ha hoppat från en bro eller blivit uppätna av locknäs odjuret.
Hela dagens händelser har gått ur mej, jag vet kort sagt inte. Något jag kommer ihåg är skylten utanför lokalen där nettogrossen brukade ligga, men.. inget mer. Jag vet att vi åt på Sunes efter att jag tvekat ett tag.
Hur vi kom hem minns jag inte, men vi spelade Lora Croft tror jag. Det skulle inte förvåna mej.
Sen pratade jag nog med Matilda i telefon. Jag tror det, jag tror att jag ska vara med henne, eller något i morgon. Men jag minns inte.
Och allt detta är helt ärligt, jag kommer inte ihåg något. Jag tvivlar på att jag ens är vaken, men jag ramlade nyss, lyckades halka över ingenting alls i vardagsrummet, och falla pladask på mage och slå i hakan. Den gör ont. Så i bästa fall är jag väl vaken? Annars är jag väldigt rädd för jag har ont som fan i käken. Men.. allt känns jätte konstigt. Jag har på mej ett armband jag knappt kommer ihåg att jag köpt, jag klickar upp koniverationer på msn som jag inte ens kommer ihåg. Allt har bara försvunnit och jag är ärligt talat rädd.
Mamma började nyss prata om någonting, jag inte ens vet vad där är, och jag bara nickade.
Jaja, kanske får jag försöka sova och hoppas att jag vaknar i morgon och kommer ihåg mer än mitt eget namn.


Kommentarer
Postat av: Erica ST

Hejsan!

Jag ville bara sägar att jag tycker att din hårfärg är GRYMT cool, riktigt fin är den ;) verkligen speciell



Titta gärna in i min blogg och kommentera, så kommer jag direkt ock skriver i din<33

2009-03-04 @ 07:55:54
URL: http://ericast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0