I was a quick, tick boy with plastic toys

T R Å K I G T
Så stavas mitt liv i kortfattad mening.
Jag förstår knappt varför jag gör det här, för ingen är väl ändå inte ens intresserad att läsa mina raseri utbrott över Wemo? Eller hur tråkiga mina skoldagar är?
Varför skriver jag detta då? För att få ut det ur mig själv? Kanske, troligtvis.
Men jag vet många som gör det, därför tänker jag inte bry mig speciellt mycket ifall folk kommenterar att jag är strange och helt onödig.
Därför kommer de enstaka stackarna som ens besvärar sina små valnötter till hjärnor att besöka detta, nu få veta att bloggen ska renoveras. Totalt.
Förhoppningsvis kommer en snygg desig inom kort. Tills dess får vi stå ut. Men jag har fått en massa din header av sötaste Sofia A, så, tack så mycket för det älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0