I've dream of what's missing

Nu sitter löshår i matchande färg i mitt risiga hölass på huvudet.
Visserligen vart det svart och min kära moder kommer mörda mej på söndag. Men det får jag ta, det skulle egentligen bli mörkbrunt ska jag säga er.
Jag sitter här i den går plysh dressen, klockan ett åker jag till Tojfa för att leka hos henne till i morgon, så det så.
Ska ta och plocka ut ur diskmaskinen snart, sen ska jag kanske hoppa i duschen snabbt, och fixa mej.
Sen får jag väl drunka i en bok eller något liknande medans Tojfa simmar.
Mer kommer nog ikväll om jag får updatera hos Tojfa.
Puss

Ps, bild kommer kanske också då, om inte så kommer på söndag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0