And from your lips she drew the Hallelujah

Hejsan hoppsan

Nu är So prover avklarat. Till min förvåning var det mycket enklare än jag trott. Jag tror att det gick riktigt bra. Tyskan klarade jag fin fint.
Fan Elinh vilken skrytmåns då är!
JAG VET ! Men jag vart riktigt nöjd, då jag slapp vara med någon idiot på lektionen. Visserligen ett snabb snack jobb med Gustav, David och Marcus, men jag överlever utan större fel.
De listade inte ut vem jag var då jag var Nalle puh.
Efter gympan idag fick jag halloween spöka alla. Tupera håret och smeta kajal på dem så de såg ut som katter och små troll. E.l ville också, men frågade, nope. Bara tog för givet medans alla andra snällt frågade ifall jag ville göra på dem. jaja, mer kmr. härrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0