Friday I'm in love

Fredag
Efter skolan fanns såklart inte den lilla boken jag ville ha på bokia inte. Nepp, då ringde pappa och fråga om jag skulle komma och köpa nå godis för han var på Hemma kväll. Så jag traskade ner i mina genomblöta och totalt nötta Converse.
Jag behöver verkligen nya. Och inte kondomer inte nu Bea !
Jaa, så jag blandade godis. Lite skillnad vart det, då pappas kostade 70 kronor och mitt 25.
Nåja, sedan fick jag pappa att stanna till på Coop, inte heller där fanns boken, men jag köpte en annan, en som har hållit sig hel änså länge. Resan till Jörn tog cirka en timma och tio minuter. (Jag räknade faktiskt). Det var mörkt i bilen och såfort jag ville tända lampan för att läsa fick pappa damp.
Då vi tillslut kom fram (17.19) hade pappa inte fått igång värmen så då satt jag och Charlie och såg på Lazy Town, iklädd; Jacka, handskar, halsduk, mössa, två på långkalsonger, jogginbyxor, tokio hotelkofta och tre par tjocksockar på varandra.

Lördag
Vakande. Pappa låg bredvid mig, där hade han inte somnat kvällen innan. Sedan förklarade Helene att Charlie hade kommit ner och då hade pappa fått gå fram. Jag läste, pappa insisterade på att jag skulle läsa högt, men såfort jag nämnde ordet vampyr slutade han lyssna. Otacksam.
Jag tillbringade största delen av dagen i soffan, antingen med näsan i en bok, eller ögonen fästa på något barnprogram jag sett flera gånger.
Upptäckte förfan att vi hade Disney Channel xD
På kvällen vandrade vi ut och gick runt på campingen. Kallt som fan mina vänner

Söndag
Pappa snarkade som fan under natten och jag kunde knappt sova. Så klockan sju drog jag till mig min ögonsten och såklart vart pappa irriterad då ljuset från lampan nådde honom.
Helene var mer eller mindre lite tyst under dagen. Det är rätt jobbigt ibland för det känns som om hon är sur och man gör allt fel och alltid är ivägen.
Men nåja.
Sedan åkte vi hem. Har handlat me morsan. Åter igen missat Uglybetty och DH men whatever.
Ska stå i uppis i morgon. Usch och fy och blä. Istället för att avvärka tre av undervisningens roligaste ämnen på dne korta tiden som 4 timmar, ska jag stå i uppis.
Vi går i morgon från 9.50 till 13.55
Men tack vare att jag måste stå i uppis, ska jag vara på skolan 8 och får åka hem kring 15.30
Roligt       -.-
Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0