Hurry up

Tjosan hoppsan.
Jag ber om ursäkt nu, igen. Att detta kommer bli ett kort inlägg, för om ungefär sju minuter ska jag gå och packa ihop mina saker och sedan vandra mot bussen. Hem till pappsen. Ska försöka skriva i kväll oxå, om inte datan segar som fan. Måste bara få nämna svenskan nu, eftersom vi är mitt i en läsutmaning mot 7c, klagar alla på mig att jag ska läsa, För dem är jag tydligen inte mer än en bokmal, men då siffrorna kom fram, på hur många sidor vi läst, killarna i klassen nöjer sig med att läsa kring tio sidor per dag kanske. 1449 sidor, har jag läst vecka 46. Jag är faktiskt rätt så nöjd, då jag endast tänkt läsa strax kring 800.
Undra vad Larice ligger på?
Det är faktiskt en tävling, eller nått sånt, därför får man väl ha lite tävlingsanda. Det blir ju inge roligt om man inte lägger manken till och verkligen läser? Right?
Jag är fortfarande bara i mitten av Ljudet av ditt hjärta och det med flit, jag ska försöka hålla boken så länge som möjligt, läsa nån enstaka sida per dag, eftersom jag inte kommer ha råd att köpa den fjärde boken på ett tag, så om jag läser ut trean nu kommer jag gå och förundra mig hur länge som helst om vad som kommer hända stackars Edward och Bella <3
Därfr har jag läst massa små böcker, okej.. inte små böcker, men typ... polux böcker och DD. Såna som ligger på typ 200 sidor i snitt. Dem är rätt bra, man kan påbörja och läsa ut kanske två per dag och det är på något sätt uppfriskande.

Och jag tvekar på vad jag ska skriva på min vägg Antingen:

(På tyska då) "Kära Barn, är inte sund mat, ät hamburgare"  - Bill Kaulitz

Save a horse, ride a Kaulitz

Sleep with a rockstar, support the art
+ en photoshopad bild på Bill

Vad tkr ni?

//Elinh

Kommentarer
Postat av: Sofia

skriv alla!(A)

2008-11-19 @ 15:34:37
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0