Looking back again.

Hejsan hoppsan
Nu tänker jag ge min åsikt om årets film. Twilight.
Jag har på många ställen läst att folk inte uppskattade filmen, på många ställen att den var bättre än boken.Men, smaken är som baken
Jag tycker det är omänskligt orättvist att jämföra en bok och en film. Filmen var fantastisk, i mina ögon. Skådespelarna kunde sin sak och sådant.
Däremot var det ju många saker som inte riktigt stämde in. Visst förväntade jag mig inte att allt skulle vara som varje bläckbokstav sa. Så jag vart inte besviken. Vi satt på rad tre. Jag, Fia, Emmy och Erik. Men då, strax innan filmen började så flyttade vi upp, eftersom att Erik tyckte jag och Fia bokat dåligt. Otacksamme jävel. Men jag är otroligt glad att jag ens kom in då jag gick med en person som är kortare än en kollibri.
Robert Pattinson, ångrar det jag sagt i ett annat inlägg, SÅ JÄVLA SNYGG HAN ÄR !
Iallafall i vissa bilder (A) Ifilmen, men vissa bilder jag hittat på googel, nej usch, eller.. äh skit samma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0