Makes me so much smarter

Hejsan hoppasn allihopa som är betydligt gladare än Elinh.
Vi har fått tebaka våra So prov. Jag vart faktiskt riktigt nöjd, trots att jag endast hamnade på VG nivå, jag är den sortens människa som oftast bråkar om jag har ett halvt fel. Jag tänker inte säga exakt hur mycket jag fick, men jag vart nöjd, de fel jag hade var mest såna där det fanns två korekta svar och jag endast gett ett. Men ja, Och under Svenskan idag skulle vi ha elevrådsmöte, jag, som har varenda liten kvart uppskriven i min kalender, visste självklart om det. Men Elina, som inte ens vet till vilket ämne biologi hör..
Jag får damp
Den lilla två års talande, totalt oroliga komikerna och fjortis wanna-be emo! Jag hatar henne. Hon visste såklart inte att vi hade möte då, och tyvärr nämnde M det så hon kom efter. Hon gör ingenting, varför ska hon då gå på mötena? Jag skriver, jag pratar, jag för fram vad som sagt. Hon är bara med för att slippa lektioner lovar jag.
Nej usch och fy och blä.
Jag har varit med mor och handlat och fick säga att det var rätt roligt. Okej, kanske inte roligt men jag känner inte att det var slöseri med dyrbar tid iallafall. Ben & Jerry's <3
Nu har äntligen min lilla söta Tojfa-Lojfa loggat in och vi rollar på om Bills och Eds äventyr i sängen ~ Tro mig, ni vill inte veta.
Jag vet att bloggen ifråga inte ser vidare bra ut just nu, jag jobbar på det och har fått till en riktigt bra grund för min nya header som jag jobbar på, men behöver seriöst nån ny bild på mig själv där jag inte ser ut som en tönt. I morgon gäller skolan, tyvärr. Från halv nio till fyra. Tyck synd om mig kära vänner.
Först svenska två pass, sedan Tyska, gympa, lunch, So och sist Bild.
Jag dampar just nu lös på datorn som inte vill fungera, vilket gör att jag inte kommer in på youtube för att vara olaglig och ladda hem den där underbara låten Poor Things och By the sea från filmen Sweeney Todd.
Om någon har dem får ni gärna skicka. Ska även börja lägga till lite musik i bloggen.
Nu tjatar mamma att jag ska avsluta och jag får erkänna att rumpan svider *misstolka inte, jag har suttit på denna stolen väldigt länge*. Puss och kram ppl.

// Elinh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0