She is Brighter

Jaa, nog kommer även detta bli ett evigt kort inlägg bara för att jag sitter och gör ingenting. Jag är en underlig individ. Men, iallfall, helg hos Sofia. Mycket mysigt.
Vi har.. intriktat oss på böcker. Typ. Joo, jag hittade bästa låten om Alice Cullen.
För er som inte läst böckerna, men ja. Alice är en vacker individ,Hon är tillsammans med sin styvbroder Jasper Hale, och hon ser in i framtiden. Eller, om någon bestämt sig så ser hon det. Men om personen ändrar sig ändras hennes verson också. Hon rör sig gracisöst och ja.. är väldigt storslagen. Mycket för fester och tillstäningar.

http://www.youtube.com/watch?v=R3wGpbQdwpE&feature=related

Nu dampar viktor och jag måste gå
kolla in www.bookbath.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sofia Arvidsson

Svar: Tack - Men du är så 10000000000 gånger vackrare bby <3 Ily (:

2008-12-08 @ 18:01:48
URL: http://sofiaaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0