What's the name of the game?

Hejsansa :)
Smart som ert lilla UQ barn är, har jag äntligen fått ut mitt The Sims spel ur datorn hos pappa. Han har lagat den i veckan och jag fick mitt efterlängtade spel. Men skivan går inte att spela hos pappa, därför tog jag den till mamma, som nyligt installerat om datorn. Där kommer problemet. Självklart fins Sims inte kvar på minnet och jag måste installera om. Då vore det ju hur smart som helst ifall jag tog fodralet med koden på. Men det IQ har inte Elinh. Nejdå, hon stoppar skivan direkt i mitt älskade grisliknande CD fodral och stoppar det sedan i påsen. Ack vad dumt.
Överväger att ta bussen in till stan och hämta det, jag måste ändå hämta busskortet. Vet att jag låter patetisk men jag längtar efter mitt spel. Det är mycket roligare på dator än TV spel.

För tillfället sitter jag och funderar på att gå och ta mig en morot, eftersom jag är hungrig men inte riktigt känner för hårdbröd som nog är det enda vi har. Måste nog på mamma handla idag.
Känner ett enormt sug efter Toblerone ska jag säga dig. Men jag ska snåla så inni helvete nu fram te jul. 4 älsklingar skall ha julklappar, samt familj och övriga. Charlie har inte ens fått sin present av mig än men mamma har lovat att betala den då jag själv måste stå för telefon räkningen som stiger te taket..
Jag vet! Jag är bortskämd!

Förlåt för att jag knappt hinner skriva, ska verkligen bättra mig och se om det kan komma några inlägg per dag istället. Har fått upp ett underligt intresse för att sitta och kolla igenom fjortis-bloggar.
Men jag har en andledning skall jag säga er. Inte att titta igenom fjortisbloggar, utan att inte ha skrivit så mycket. Det är så att, senast igår, så hade jag skrivit ett någorlunda långt inlägg, så gick strömmen. Och tro mig my dear friends: Det var kolsvart ! Jag sökte med handen efter dörren men fann den inte eftersom den redan var öppen, och hela hallen var svart.

Tänker för övrigt tvinga Fredrik att renskriva, han har inte gjort ett fucking shiit på det här vi nu håller på med. (För övriga som inte vet, så är vi indelade i par och skall läsa och skriva om grekiska gudar, sedan redovisa) Han har inte läst, han skrev av mig, jag har ritat och gjort allt ! Därför ska han nu få göra lite.

Dagen är kort.

  • Svenska
  • So - se film hela lektionen
  • Engelska

Rätt skönt, slutar klockan 13.55 så, de blir nice. Ska nog in te stan och kolla på den där boken, undra om jag får med mig Tojfan eller nå,  Kanske Sofia kan komma in?
Jag ska från och med nu ändra lite på bloggen och.. Tja, göra den snyggare. xD
Kom med tips !

// Elinh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0