You're damn beautiful to me

Tjoppsan sa !

Jag vill först och främst säga tack. Till underbara Lisa som fixar designen här på bloggen. Hon har sagt att den inte är klar än men det ser lovande ut, jag litar på dig :'D
Ja, idag har jag, under svenskan läst. Tyskan läst, So:n, inte speciellt mycket, sett på film. Bilden... eh, något.
När jag hör din röst är nu utläsen och jag har redan kommit in i den tredje boken. Fyfan vad jag vill att hon ska bli förvandald snart. Jag vill att dem skall leva lyckliga.
Jag har precis kommit ur duschen och får damp då Tojfa loggar så fort jag kommer, Elinh inte gilla.
Men jag tror jag skall lägga mig ner och spendera lite kvalitets tid med min kära nya bok Ljudet av ditt hjärta.

För fler folk därute som läser annat än då läraren tvingat er. Bok tipsa mig ! Jag vet att jag redan fått min nya älskling men tro mig, snart ligger även den i en av mina enorma boktravar. Iallfall kan jag komma med lite otroligt bra böcker som jag tycker ni bör läsa.
Så, ofc Stephenie Meyers böcker, Om jag kunde drömma är första. Jag köpte min på Akademibokhandeln för 53 kronor tror jag. Då var det en pocket men dem är lika bra.
Cornelia Funkes mästerverk BläckHjärta. Den har jag tyvärr inte, till min stora förfäran. Men jag sparar för att kunna beställa den.
Liam Hearn har även skrivit en rad otroligt bra böcker. Över näktergalens golv, på kudde av gräs, Under lysande måne, vid hägerns skarpa skri och ..och himlens vida väv. Riktigt bra böcker om medeltida japan.

De är mina främsta tips till er som söker bra läsning, sedan finns Gossip Girl serien. Riktigt bra böcker de också. Finns som pocket nästan över allt och kostar rätt så olika. På Bokia där mina kommer ifrån kostar dem 119, och på Coop var jag borde köpt de kostar dem 79, nåja. Inget i världen är gratis.

// Elinh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0